sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Handledsvärmare - Ranteenlämmittimet

Om det har varit lite tyst i bloggen 
så beror det på att jag har stickat på kvällarna.

Jos blogissa on ollut hiljaista viime aikoina niin 
se johtuu siitä, että olen kutonut iltaisin.


Handledsvärmare av Alpaca-garn.
Ranteenlämmittimet Alpaca-langasta.


Och jag vågade mig på ett spetsmönster. 
Det var inte alls så svårt som jag trodde.

Uskalsin tehdä pitsimalliset. 
Ei ollut niin vaikeaa kuin kuvittelin.


Lade upp 48 maskor på strumpstickor nr 3,5.
Loin 48 silmukkaa sukkapuikoille 3,5.



2 kommenttia:

  1. Hej där! Jättesnygga handledsvärmare. Snällt av dig att lägga ut beskrivningen också, även om det inte hjälper mig ;).
    Tack för din beställning. Paketet blev ivägskickat först idag, så i början av nästa vecka dyker det nog upp. Hoppas du blir nöjd och att storleken är rätt, men annars får du ju returnera.

    Ha en fin helg!

    VastaaPoista
  2. Paketet kom idag och jag är jättenöjd.
    Tack skall du ha!

    VastaaPoista